Mufida Nazri gościem „Rektorskiej kawy z Absolwentem”
Na spotkaniu z Rektorem WSIiZ, dr hab. Andrzejem Rozmusem, prof. WSIiZ, oraz Prorektorem ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej, dr hab. Konradem Szocikiem, prof. WSIiZ, opowiedziała o swoim obecnym miejscu pracy oraz obowiązkach – Jako Kierownik Przychodni w Centrum Medycznym Medyk do moich obowiązków należy nadzorowanie codziennej działalności placówki medycznej. Obejmuje to zarządzanie personelem, zapewnianie wysokiej jakości opieki nad pacjentami, koordynację w celu optymalizacji planów leczenia oraz obsługę zadań administracyjnych. Zajmuję się również opracowywaniem i wdrażaniem polityki kliniki i zapewnianiem zgodności z przepisami.
W Medycznym Centrum Szkoleniowym dla Cudzoziemców nadzoruję opracowywanie i realizację programów szkoleń medycznych dla międzynarodowych studentów. Moje zadania obejmują opracowywanie programów nauczania, współpracę z instruktorami, tak by szkolenia spełniały międzynarodowe standardy oraz zarządzanie relacjami z instytucjami partnerskimi. Zajmuję się również obowiązkami administracyjnymi, w tym procesami rekrutacyjnymi. Natomiast jako kierownik ds. wynajmu sprzętu medycznego odpowiadam za zarządzanie wynajmem, koordynację dostaw, konserwację sprzętu oraz obsługę umów i klienta, a także optymalizację procesów wynajmu – dodaje Mufida Nazri.
Od początku chciała studiować fizjoterapię. Decyzję o zapisaniu się do Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania Mufida podjęła po ukończeniu szkoły w 2015 roku. Mimo że w ofercie nie było programu w języku angielskim, zdecydowała się studiować w języku polskim. W ten sposób stała się pierwszą azjatycką studentką w 2016 roku, która rozpoczęła studia na kierunku Fizjoterapia po polsku.
Mufida uważa, że studia we WSIiZ przełożyły się na jej aktualną karierę, ponieważ umożliwiły jej zdobycie szerokiej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności w różnych dziedzinach.
Kształcenie stanowi fundament działalności zawodowej, przygotowując studentów do rozwiązywania złożonych problemów. Staże i praktyki umożliwiają zastosowanie wiedzy teoretycznej w praktyce oraz zdobycie doświadczenia i kontaktów zawodowych. We WSIiZ studenci mają okazję współpracować z profesorami i specjalistami, co sprzyja budowaniu sieci kontaktów, przydatnych w przyszłym zatrudnieniu i współpracy – podkreśliła Mufida.
Spotkania absolwentów WSIiZ z Władzami Rektorskimi mają na celu podtrzymywanie więzi, współpracę w wielu wspólnych obszarach, tj. loże biznesu, warsztaty dla studentów, praktyki studenckie, projekty oraz współprace biznesowe, a także rozwijanie działalności Klubu Absolwenta.
Co słychać
w Klubie Absolwenta?
2024-06-20 12:00
Michał Godek gościem „Rektorskiej kawy z Absolwentem”
Gościem czerwcowego spotkania z cyklu pt. „Rektorska kawa z Absolwentem” był Michał Godek – absolwent kierunku Fizjoterapia studiów II stopnia w roku akademickim 2021/22. Był fizjoterapeutą w klubach sportowych i terapeutą dzieci z niepełnosprawnościami, aktualnie pracuje na stanowisku Dyrektora Centrum Opieki Długoterminowej w Łańcucie.
2024-05-22 12:03
Revathy Seelan gościem „Rektorskiej kawy z Absolwentem”
Zaproszenie na kolejną „Rektorską kawę z Absolwentem” przyjęła Revathy Seelan, absolwentka kierunku Informatyka o specjalności Technologie sieciowe. W rozmowie z Rektorem prof. Andrzejem Rozmusem i Prorektorką ds. Nauczania dr Barbarą Przywarą przyznała, że Polska stała się jej drugim domem i głęboko związała się z naszym krajem.
2024-04-10 13:31
Anita Gac gościem „Rektorskiej kawy z Absolwentem”
Gościem kwietniowego spotkania z cyklu pt. „Rektorska kawa z Absolwentem” była Anita Gac, absolwentka kierunku Filologia angielska o specjalności tłumaczeniowej. Comiesięczne spotkania absolwentów WSIiZ z Władzami Rektorskimi mają na celu podtrzymywanie więzi, współpracę w wielu wspólnych obszarach, tj. loże biznesu, warsztaty dla studentów, praktyki studenckie, projekty oraz współprace biznesowe, a także rozwijanie działalności Klubu Absolwenta.
Klub Absolwenta
Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
w Rzeszowie
ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów,
pokój 45, tel. 17 866 13 18, 17 866 11 55
fax: +48 17 866 12 32