Kateryna Kuznietsova
„4 sierpnia 2014 roku rozpoczęłam staż w rosyjskiej firmie „Watcom Group” na stanowisku analityka marketingowego. W moim dziale pracowało 5 osób: szef marketingu, menadżer ds. PR, specjalista ds. badań rynku i ja.
Pierwszego dnia zapoznałam się z regulaminem firmy i harmonogramem pracy, podpisałam niezbędne dokumenty oraz zostałam przedstawiona całemu personelowi firmy. Od początku stażu miałam w pełni zorganizowaną przestrzeń pracy i jasno określone zadania. Codziennie kierownik działu marketingu (mój przełożony) przeprowadzał dla mnie krótkie szkolenie na temat każdego produktu i usługi w firmie. Jednocześnie zapoznałam się z bazą wiedzy, która obejmowała wszystkie dokumenty powstałe i uporządkowane w trakcie istnienia firmy.
Pierwszym projektem, który wykonałam, była organizacja konferencji dla maklerów. Projekt ten został zorganizowany pod patronatem obszaru głównego maklera. Do moich obowiązków należało organizowanie spotkań maklerów, przygotowanie broszury, planu szkoleń itp. Ten konkretny projekt pozwolił mi w pełni zapoznać się ze sposobem zarządzania firmą i dowiedzieć się więcej o każdym produkcie.
Później do moich zadań należało monitorowanie powodów opuszczenia naszej firmy przez konkurencję i klientów, prowadzenie badania „Jakość obsługi”, zamawianie prezentów świątecznych
i różnych materiałów promocyjnych, prowadzenie badania „Udział w rynku firmy w Moskwie, St. Petersburgu i innych Regionów”, promując korporacyjne portale społecznościowe, testując i projektując nowy sprzęt. Należy zaznaczyć, że wszystkie moje obowiązki były związane z zajmowanym stanowiskiem i ściśle powiązane z wiedzą zdobytą w trakcie studiów. Możliwość wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce oraz pomyślne wykonywanie swoich obowiązków pozwoliła mi dostać tę pracę. Firma wysoko oceniła także moją biegłą znajomość języka angielskiego, ponieważ negocjowałam kontrakty z firmami zagranicznymi, takimi jak Szwajcaria, Portugalia i Niemcy. Dodatkowo program wymiany „Erasmus” i znajomość języka niemieckiego, którego nauczyłam się podczas wyjazdu na studia, pomogły mi w negocjacjach z Niemcami.
Obecnie pełnię funkcję kierownika projektu „Sales Collection System”. Pracuję w innym dziale, mianowicie Data Consulting, który zajmuje się sprzedażą różnorodnych produktów analitycznych i usług doradczych. Mam pod swoim kierownictwem 3 osoby. Do moich obowiązków należy nie tylko marketing i sprzedaż, ale także zarządzanie całym działem. Otrzymanie nowego stanowiska zaraz po ukończeniu studiów i zaledwie po 3 miesiącach pracy w firmie jest moim wielkim osiągnięciem i dużym krokiem w karierze.”
Sukcesy
Absolwentów
Za pośrednictwem serwisu pragniemy wspierać inicjatywy absolwentów, promować Ciebie i Twoje osiągnięcia – nie tylko te dotyczące kariery zawodowej. Będziemy dumni mogąc zamieszczać informacje o Twoich sukcesach. Chcemy, by te publikacje były inspiracją dla pozostałych członków Klubu Absolwenta i stanowiły motor napędowy ich działań.
Klub Absolwenta
Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
w Rzeszowie
ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów,
pokój 45, tel. 17 866 13 18, 17 866 11 55
fax: +48 17 866 12 32